Mancare. Miscare. Relaxare.

Mancare. Miscare. Relaxare.

Salutare dragii mei. V-ati intrebat vreodata ce obiceiuri ar trebui sa ne insusim pentru a avea o stare de bine in mod constant? Eu am incercat mai multe variante, insa o varianta care functioneaza la mine este sa mananc corect, sa fac miscare si sa ma odihnesc suficient.

Ce inseamna pentru mine sa mananc corect?

Pai inseamna mancare de calitate. Prefer sa mananc mai putin si de calitate decat mai mult si de o calitate indoielnica. Pe termen lung e mai ieftin. Sa gatesc mai mult acasa si sa evit cat mai mult posibil mancarurile de tip fast food. Asta nu inseamna ca din cand in cand nu mai fac si cate o escapada. 😉 Sa reduc painea si dulciurile, sa mananc aproximativ la ore fixe, si incerc pe cat posibil ca raportul din farfurile sa fie 30%-40% proteina si restul fibre.

Apoi va recomand sa faceti miscare.

Daca nu aveti timp de sala, sau de alergat, iesiti seara la o plimbare. Fie singur fie cu familia. Asta va oxigeneaza organismul inainte de culcare, va pune in miscare tot corpul si va reduce nivelul de stres.

Pentru mentinerea masei musculare, va recomand sa mergeti cel putin o data pe saptamana la sala de fitness pentru un atrenament fullbody sau, de ce nu, puteti face o serie de exercitii acasa! Eu merg de obicei sambata dimineata la sala de fitness, pentru un atrenament full body.

Somnul, minim 6 ore.

Iar la final, dupa o zi agitata, cu task-uri, mancare, gatit, alergat sau mers, un binemeritat somn. Eu am nevoie de minim 6 ore de somn pentru a fi bine dispus dimineata.

Pe langa toate astea, nu uitati sa beti apa!!! Specialistii spun minim 2 l de lichide pe zi, dar aici intra si o ciorba, si un iaurt, o bere, etc., dar eu beau minim 2l de apa.

Printre toate astea, “asezonati” cu ceva muzica buna, o vorba cu prietenii, amicii, cunoscutii, membrii familiei, poate cateva glume si nu uitati sa zambiti mai mult.

Sa fiti iubiti!

Leave a Reply